Here we go !!

21 juni 2017 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

Na een paar stressvolle dagen ( manlief wil altijd eerder weg ) zijn wij vertrokken naar onze eerste bestemming- Valkenburg aan de Geul. Heerlijk jeugd sentiment. Ons verkeringstijd hier menig nacht doorgebracht! Wat een tijd  Nu een halve eeuw oud en op zoek naar lekker eten en een goed wijntje. Nou dat hebben wij gevonden hoor! Bij het Valkenhof- waar wij 30 jaar geleden sliepen- kan je heerlijk eten, mensen kijken en genieten van een goede rosé.

1. Mad max:
    Spannend. Karel
  2. Monique:
    Ik probeer het toch- een reisblog! Hoop dat jullie ervan genieten
  3. Ellie:
    21 juni 2017
    Nou mijn benieuwen, leuk hoor!!
  4. Charles:
    Nu al leuk
  5. Marjon:
    21 juni 2017
    Heerlijk. .. even terug in de tijd en tegelijkertijd nieuwe herinneringen maken geniet lekker samen van deze bijzondere vakantie
  6. Marjon:
    Wat leuk ! Terug in de tijd en gelijkertijd nieuwe herinneringen maken geniet samen lekker van deze bijzondere vakantie