Dag 3

23 juni 2017 - Stollhofen, Duitsland

Nog steeds in heerlijk Duitsland vandaag. Geen schnitzel genomen gisteren- had ik dat maar wel gedaan want de rumpsteak was niet te vreten! Dan maar vanavond. Vanochtend vroeg wakker, verse broodjes bij het winkeltje gehaald en toen sportief op de mountain bike. Wat zal ik fit terugkomen ! Bijna 20 km gefietst door mooie natuurgebied en langs de Rijn. Aan de overkant lag Frankrijk. Wij hebben even gezwaaid naar ze. Gelukkig ook minder heet vandaag maar evengoed zweten. Voor 13:00 de camping af- want de poort is dicht tussen 13:00-15:00 pfffff. Allemaal oude lullen hier. Dat heb je in het voor seizoen. En nou weet ik ook dat wij de jongste niet meer zijn maar toch.... Op naar Stuttgart want Karel wil graag naar het Mercedes museum. Druk druk druk op de weg maar TomTom heeft ons weer netjes omgeleid! Wat een belevenis in het museum! Prachtige auto's en mooie verhalen. Karel had graag in het paus mobiel plaats willen nemen maar dat mocht niet. Wel stiekem in de bus van de Duitse Mannschaft gezeten !

Onderweg terug naar de camping vroeg ik of het niet handig was om alvast te tanken voor morgen- nee joh twee streepjes nog! Okay ...... maar dat gaat hard als je 180 km rijdt. Reserve lampie branden en maar volhouden dat ik mij niet zo druk moet maken. Ik wordt er zo moe van. Hoe dat afliep zie je in de video.

Vanavond toch maar die schnitzel genomen. Heerlijk! Ik zeg eet alleen maar schnitzel in Duitsland want de rumpsteak van Karel was vanavond ook weer niet te vreten. Hahaha. Ik kan geen smileys gebruiken dus dan zeg ik maar hahaha. Karel vindt het eten in Nederland toch het allerlekkerst. Morgen op naar Interlaken of Annecy- dat hangt van het weer af! Toedeloe XXX