Dag 4

24 juni 2017 - Doussard, Frankrijk

Goedemorgen allemaal! Wij hebben besloten om door te rijden naar Annecy en daar wat langer te blijven. Volgens de voorspellingen is het tot woensdag daar mooi. Dit betekend wel weer wat uurtjes in de auto vandaag maar het is zaterdag dus dat zal wel schelen qua drukte- hoop ik...

Saillant detail- moesten n poepie extra afrekenen in Duitsland voor het stroom gebruik! Dat hadden ze niet verteld de oplichters!!

Wij zijn aangekomen in Doussard. Helemaal het onderste puntje van het Annecy meer. Het blijft indrukwekkend hier! Zo idyllisch mooi. Het ontroerd mij elke keer weer als ik hier aan kom rijden. Echt een plekje om te bezoeken. Prachtig blauwe meer tussen de bergen.

Wat staan wij hier goed. Hier kunnen wij ons wel een paar dagen vermaken. Heerlijk restaurantje ontdekt om de hoek op loop afstand. Aan het water-je kan zo aanleggen met je boot. Er kwam helaas een omweersbui waardoor iedereen naar binnen moest rennen ! Buitje voor de stof en afkoeling.